Bezpieczna instalacja naszych usług w Twoim domu i serwis techniczny.
W trosce o wspólne bezpieczeństwo, od początku trudnej sytuacji COVID-19, obowiązują u nas bezwzględne procedury. Działamy tak, by nikt nie czuł zagrożenia w trakcie instalacji lub serwisu.
Poniżej przedstawiamy środki ochrony osobistej i dobre praktyki stosowane każdego dnia, które zapewniają ochronę dla zdrowia Abonentów i pracowników Virtual Telecom.
Pamiętaj: jeśli pozostajesz w kwarantannie, poinformuj o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta w trakcie zamawiania usług lub przekazać taką informację pracownikom technicznym, którzy kontaktują się z Tobą w sprawie serwisu lub podłączenia.
Procedury
Bezpieczeństwo
Przekazane i przestrzegane. Opracowane dla bezpieczeństwa zarówno naszych abonentów jak i pracowników. Wszystkie czynności wykonujemy w określonym porządku. Zasady postępowania opracowaliśmy dla aktywności biurowej i wszystkich prac poza siedzibą Virtual Telecom.
Higiena rąk
Zgodnie z zaleceniami
Wszyscy pracownicy Virtual Telecom zostali poinformowani o procedurach i wytycznych dotyczących higieny. Przeszkoleni i wyposażeni w odpowiednie środki dbamy o rutynowe zwiększenie bezpieczeństwa przeciw infekcji.
Ochrona osobista
Maski i rękawiczki
Pracownicy w trakcie pracy bezwzględnie stosują środki ochrony osobistej. Wizyty w domach i firmach są dokonywane z założonymi maskami i wymienianymi rękawiczkami ochronnymi.
Obieg dokumentów
Profilaktyka kontaktowa
Każdy dokument po kontakcie bezpośrednim jest umieszczany w jednostkowych koszulkach lub kopertach. Oznaczony zostaje dostarczony do biura i zabezpieczony przed dalszym kontaktem bezpośrednim.
Sprzęt i przedmioty
Gospodarka sprzętem
W ramach profilaktyki uznajemy każdy sprzęt i przedmioty jako potencjalne źródło niekorzystne dla zdrowia. Sprzęt odebrany od abonentów jest umieszczany w jednostkowych, zamkniętych opakowaniach do dalszego magazynowania. Nie przekazujemy abonentom sprzętu, który był wcześniej eksploatowany poza tą procedurą.
Auta służbowe
Dezynfekcja pojazdów
Pojazdy i wyposażenie są na bieżąco dezynfekowane przy użyciu specjalnych środków. Auta gruntownie są poddane czyszczeniu przed, w trakcie i po pracy.
Każdy pracownik w firmie FiberX został poinformowany i przeszkolony do sprawnego działania w zgodzie z procedurami. Normy są przestrzegane w naszych biurach oraz w trakcie korzystania z aut służbowych i czynności wykonywanych w godzinach pracy. Dotyczą właściwego postępowania podczas instalacji i serwisów technicznych zarówno w domach jak i firmach naszych abonentów.